S kolesom iz Lurda do Santiaga v Komposteli ali nadaljevanje VIA TOLOSANA !
ODHOD 18. AVGUSTA 2011. Na sestanku 11.5. 2011 smo se odločili, da se držimo prvotnega datuma: 18. 8. 2011. NAČIN POTOVANJA do Lurda: organizirian bo kombi,v povratku prav tako. Izberete lahko tudi vlak.
Arles ali ARELATE v Provansi, v Franciji, je bil v srednjem veku začetek poti k Sv. Jakobu imenovane VIA TOLOSANA. Tu so se srečali romarji iz Italije in Provanse v katedrali sv. Trophina 11. in 12. stoletja. Tu počivajo zemeljski ostanki prvega škofa v Arlu od leta 1152. Veliko romarjev je potovalo skozi Camarque, da bi se poklonili relikvijam Marije Jakobe in Marije Salome (matere sv. Jakoba in Janeza). Naslednja etapa je bila pot do Saint Gilles, kjer so se romarji poklonili sv. Egidiju, legendarnemu ustanovitelju opatije Saint-Giles. Potem je sledil Toulouse z baziliko sv. Sernina, zgrajeno 1060 in jo je posvetil papež Urban II. in kjer počivajo zemeljski ostanki sv. Saturnina. Via Tolosana preči Gimont, Auch, Barran, Montesquiou, Maubourguet in dalje na Somport, kjer so romarji v 12. stoletju obiskali zavetišče sv. Kristine. Pot je sledila v Jaco in Puente la Reina in se priključila francoski poti CAMINO FRANCES.
Leta 2005 smo to pot sklenili v Lurdu in malo pokukali na prelaz Somport. Letos bomo uradno nadaljevali prav na prelazu Somport, s tem, da bo duhovni start pri Mariji v Lurdu.
Za spremstvo bomo imeli avtodom za pripravo obrokov in za prevoz koles na prikolici iz Ljubljane do Somporta in iz Santiaga nazaj domov.
GLEDE NA IZKUŠNJE kolesarjenja iz prejšnjih let, bomo z avtodomom pokrili prevoz koles na prikolici in pripravo hrane. Predvideni stroški za stroške avtodoma, zavarovanja za kolesa in nezgodno zavarovanje elvia cestnine in gorivo, bodo pri udeležbi 15 20 oseb znašali 250Ź na osebo (ZA ČLANE DRUŠTVA). Prevoz do Lurda in iz Santiaga nazaj tu ni vštet.
NAČIN PREVOZA DO LURDA (SOMPORT)- in nazaj:
A/Vlak do Lurda in nazaj. Vozovnica INTERRAIL omogoča 10 dnevno potovanje v času 20 dni in stane 339 + rezervacije ali spalniki. Največ 400Ź. B/ Prevoz s kombijem. Iz Santiaga do Lurda nazaj z javnim prevozom.STROŠKI POSEBEJ BI BILI ŠE: prenočevanje, nakup in pijače hrane sproti. Udeležencem se pa zelo priporoča, da bi si pridobivali sponzorje za skupno korist. V preteklih letih smo na ta način pridobili hrano in tudi denarna sredstva. Pri takem potovanju se pričakuje, da vsak po svojih močeh sodeluje pri pripravi obrokov, čiščenju itd. Društvo lahko napiše vlogo za sponzorstvo, če poznate koga, ki bi bil pripravljen pomagati kolesarjem.
KOLESARJENJE V SANTIAGO bo letos bolj počasno, ker bi radi posvetili več pozornosti umetnosti in lepotam, ki jih je ob tej poti zelo veliko. Tako bi bile dnevne etape med 80 in 100 km in na voljo je 10 dni. Ob povratku bo možno (kdor bo hotel) obiskati tudi čudovito Barcelono.
PRIJAVE ŽE SPREJEMAMO, DOKONČNI SEZNAM NAJ BI BIL ZNAN DO OBČNEGA ZBORA: Ime ,priimek, rojstni datum, štev. osebnega dokumenta, naslov, tel./e-mail. Napišite na kakšen način želite potovati do izhodišča (vlak, osebni prevoz v kombinaciji z drugimi). Ob prijavi je potrebno plačilo prvega dela 150Ź.
PROGRAM je zasnoval kolesarski odbor:
**KOLESARJENJE VIA TOLOSANA - CAMINO DE SANTIAGO 2011** 18.08. 2011 DO 02.09.2011 19.8.2011 ZBIRNO MESTO LOURDES PREVOZ NA PRELAZ COL DU SOMPORT **OD DO POSTANKI OGLEDI ETAPA KM Nadm.viš. OD -DO SKUPAJ KM** **1. ETAPA** COL DU SOMPORT,LIEDENA,JACA, JEZERO YESA;110 1650-500 110 **2. ETAPA** LIEDENA ESTELA PAMPLONE 86 500-421 196 **3. ETAPA** ESTELA, BELORADO, LOGRONO 115,5 421-770 311,5 **4. ETAPA** BELORADO, CASTROJERIZ, BURGOS 108,5 770-1130-860 420 **5. ETAPA** CASTROJERIZ, SAHAGUN 86 820-829 506 **6. ETAPA** SAHAGUN, ASTORGA,OGLED LEONA 112 829-868 618 **7. ETAPA** ASTORGA,CEBREIRO, CRUS DE FERRO, 108,5 868-1424-1300 726,5 CEBREIRO **8. ETAPA** CEBREIRO,MELLIDA,PORTOMARIN - SARRIA 110,5 1300-454 837 **9. ETAPA** MELLIDA,ARZUA,SANTIAGO 56 454-260 893 (CILJ) **10. ETAPA (PO ŽELJI ŠE DO KONCA SVETA)** SANTIAGO,FINISTERA,"KONEC SVETA" 100 260-100 993 POVRATEK Z UMESNIMI POSTANKI MADRID, BARCELONAEtape so izračunane le informativno zaradi preglednosti. Vremenski pogoji, ogledi zanimivosti na poti, bodo oblikovali novo razporeditev, seveda pa tudi skupna volja kolesark in kolesarjev.